0 A+ A- Εκτύπωση Ανάρτησης

Το υπερπολυτελές, πλοίο "ΈΛΥΡΟΣ", αποκτήθηκε από την ΑΝΕΚ το 2007. 
Απέσπασε το βραβείο καλύτερης μετασκευής 2008 από τα ShipPax Awards και αποτελεί την κορωνίδα του στόλου της ΑΝΕΚ. Η ΑΝΕΚ, επένδυσε στα πιο σύγχρονα υλικά, τα οποία είναι φιλικά προς το περιβάλλον, 
ενώ παράλληλα πληρούν όλους τους κανόνες ασφαλείας στη θάλασσα (SOLAS) για ταξίδια εσωτερικού και εξωτερικού. Το Έλυρος παρέχει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, μεταξύ άλλων την πρωτοποριακή υπηρεσία Cabin Cinema, σύμφωνα πάντα με τις απαιτήσεις του σύγχρονου ταξιδιώτη. 

Στα πρότυπα της Αρχαίας Ελύρου - της σημαντικότερης πόλης-κράτους της νοτιοδυτικής Κρήτης που κατά τους ιστορικούς χρόνους προσπόριζε αυτάρκεια, πλούτο και ποιότητα ζωής στους κατοίκους της - το "ΕΛΥΡΟΣ" υπόσχεται άνετα και αξέχαστα ταξίδια στους επιβάτες του!
 Χαρακτηριστικά
IMO

9178599

Έτος κατασκευής 1998
Ιδιοκτήτης ANEK LINES
Μήκος 192m
Πλάτος 27m
Βύθισμα  6.7
Γκαραζ  216 ΦΓ και 111 ΙΧ η 620 ΙΧ
Υπηρεσιακή ταχύτητα 23 κόμβοι
Αριθμός επιβατών 1.874
Κλίνες 776
Αεροπορικά Καθίσματα 323
Κύριες Μηχανές 2 x 12 PC 4-2V 570 (N.K.K Pielstick)
Ισχύς 26186 kw
Προηγούμενα ονόματα FERRY TSUKUBA  SUN FLOWER TSUKUBA
Το Ε/Γ – Ο/Γ «ΕΛΥΡΟΣ», ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία της Shimonoseki Mitsubishi στην Ιαπωνία και αποκτήθηκε από την ΑΝΕΚ το 2007. Η μετασκευή του «ΕΛΥΡΟΣ» είναι ίσως η μεγαλύτερη που έχει γίνει στην Ελλάδα και είχε ως αποτέλεσμα την πλήρη μεταμόρφωσή του σ’ ένα από τα πλέον σύγχρονα και πολυτελή επιβατηγά πλοία. Για την κατασκευή του πλοίου η ΑΝΕΚ επένδυσε στα πιο σύγχρονα υλικά, τα οποία είναι φιλικά προς το περιβάλλον, ενώ παράλληλα πληρούν τους πιο πρόσφατους κανόνες ασφαλείας στη θάλασσα (SOLAS) για ταξίδια εσωτερικού και εξωτερικού. Επιπλέον, όλα τα σωστικά μέσα του πλοίου αντικαταστάθηκαν με νέα, σύγχρονα και απόλυτα ασφαλή για τον επιβάτη. Όλες οι εργασίες πραγματοποιήθηκαν στην περιοχή του Περάματος από ελληνικές εταιρείες, ενώ το συντονισμό του έργου ανέλαβε η Τεχνική Υπηρεσία της ΑΝΕΚ LINES.  Για την κατασκευή του πλοίου εργάζονταν καθημερινά περί τα 300 άτομα, ενώ χρειάστηκε να τοποθετηθούν πάνω από 1.000 τόνοι σίδερο και αλουμίνιο! Έπειτα από 10 ολόκληρους μήνες εντατικών εργασιών, το «ΕΛΥΡΟΣ» μεταμορφώθηκε σ’ ένα υπερπολυτελές cruise ferry –τελευταία λέξη της ναυπηγικής–και υπόσχεται αξέχαστα ταξίδια στους επιβάτες του!









Η θέση του πλοίου τώρα από το MarineTraffic.com

Δημοσίευση σχολίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

 
Top